Skorzystaj z poniższej instrukcji, jeśli zapomniałeś hasła dostępu do Twojego konta. Podczas procesu logowania możesz przejść do zmiany hasła na inne (np. gdy zapomniałeś obecnego). Podczas zmiany hasła wymagana jest znajomość nazwy konta oraz dostęp do kontaktowego adresu e-mail, który jest przypisany do danego konta.
- Wejdź na stronę www.biuro24.pl i kliknij przycisk „Zaloguj”, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
- Kliknij link „Zapomniałem hasła”.
- Wypełnij wyświetlony formularz:
- Login – wpisz w tym miejscu nazwę konta, do którego zapomniałeś hasła.
- E-mail – wpisz w tym miejscu adres e-mail, który przypisany jest do Twojego konta.
- Kliknij przycisk „Dalej”. Na ekranie zostanie wyświetlone potwierdzenie wysłania wiadomości e-mail, która pozwala zmienić hasło.
- Odbierz wysłaną do Ciebie wiadomość e-mail. W treści wiadomości znajdziesz nowe hasło dostępu, które należy aktywować. Kliknij odpowiedni link, który również znajduje się w tej samej wiadomości e-mail.
- Po kliknięciu linku, Twoje nowe hasło zostanie aktywowane. Możesz już skorzystać z formularza logowania, aby zalogować się do konta za pomocą nowego hasła dostępu.
WAŻNE! Zwróć uwagę, że wygenerowane przez system hasło dostępu do konta jest trudne do zapamiętania. Po pierwszym zalogowaniu, możesz zmienić je inne (łatwiejsze do zapamiętania). Przejdź w tym celu do opcji menu „Ustawienia konta”.