Za pośrednictwem Panelu klienta możesz tworzyć listę produktów, które następnie możesz wykazać na generowanych fakturach oraz innych dokumentach. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak dodawać kolejne produkty do systemu.
Aby dodać nowy produkt do systemu:
- Zaloguj się w Panelu klienta do Twojego konta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- W sekcji „Klienci i produkty” kliknij przycisk „Dodaj produkt”.
- Wypełnij wyświetlony formularz:
- Nazwa – wpisz nazwę nowego produktu,
- Opis – wyświetlany jest po najechaniu na produkt podczas wystawiania dokumentów,
- Kod produktu – zapobiega dodawaniu wiele razy tego samego produktu,
- Grupa – grupy ułatwiają zarządzanie wieloma produktami. Aby dodać nową grupę wpisz jej nazwę w powyższe pole.
- Cena netto – określ cenę netto nowego produktu,
- Podatek – określ stawkę podatku VAT,
- Ilość – określ ilość zmagazynowanego produktu.
- Kliknij przycisk „Zapisz”, aby dodać nowy produkt.
- Po kliknięciu przycisku”Zapisz”, nowy produkt zostanie wyświetlony na liście produktów.