Za pośrednictwem Panelu klienta możesz tworzyć listę produktów, które następnie możesz wykazać na generowanych fakturach oraz innych dokumentach. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak dodawać kolejne produkty do systemu.

Aby dodać nowy produkt do systemu:

  1. Zaloguj się w Panelu klienta do Twojego konta.
  2. W sekcji „Klienci i produkty” kliknij przycisk „Dodaj produkt”.
    dodaj-produkt
  3. Wypełnij wyświetlony formularz:
    dodaj-nowy-produkt

    • Nazwa – wpisz nazwę nowego produktu,
    • Opis – wyświetlany jest po najechaniu na produkt podczas wystawiania dokumentów,
    • Kod produktu – zapobiega dodawaniu wiele razy tego samego produktu,
    • Grupa – grupy ułatwiają zarządzanie wieloma produktami. Aby dodać nową grupę wpisz jej nazwę w powyższe pole.
    • Cena netto – określ cenę netto nowego produktu,
    • Podatek – określ stawkę podatku VAT,
    • Ilość – określ ilość zmagazynowanego produktu.
  4. Kliknij przycisk „Zapisz”, aby dodać nowy produkt.
    przycisk_zapisz
  5. Po kliknięciu przycisku”Zapisz”, nowy produkt zostanie wyświetlony na liście produktów.
    nowy-produkt-ok