Za pośrednictwem Panelu klienta możesz przedłużyć ważność Twojego konta (np. o 1 rok lub 2 lata). Przedłużanie ważności konta jest wymagane, abyś mógł korzystać ze swojej usługi po zakończonym okresie próbnym i/lub w późniejszym okresie.

Pamiętaj, że po zakończonej rejestracji nowego konta, będzie ono funkcjonować bezpłatnie przez 30 dni! Podczas okresu próbnego możesz w pełni korzystać ze swojego konta!

W każdej chwili możesz zmienić typ konta na inny – aby to zrobić wystarczy przejść do ustawień konta, wybrać nowy pakiet i opłacić zamówienie. Przejście na wyższy plan, pozwala na dodawanie większej liczby faktur, klientów oraz produktów do Twojego konta.

Jak przedłużyć ważność konta?

  1. Zaloguj się w Panelu klienta do Twojego konta.
  2. Znajdź sekcję „Ustawienia” w dolnej części ekranu i kliknij przycisk „Ustawienia konta”.
    ustawienia-konta
  3. Znajdź sekcję „Plan konta” w górnej części ekranu i kliknij odpowiedni przycisk, który służy do przedłużenia konta (np. „Wykup plan” lub „Zmień plan konta”).
    plan_konta7
  4. Na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie Twojego zamówienia. Zapoznaj się z wyświetlonymi informacjami i kliknij przycisk „Dalej”.
    plan_konta8
  5. Na wyświetlonym ekranie wybierz metodę płatności, z której chcesz skorzystać i kliknij „Dalej”.
    plan_konta4
  6. Dalsza część instrukcji będzie opisywać proces finalizacji zamówienia za pomocą szybkich płatności PayU.
    WAŻNE! Kliknij tutaj, aby sprawdzić czy Twój bank realizuje płatności elektroniczne przez całą dobę. Jest to bardzo ważne, gdyż niektóre banki realizują te płatności np. tylko w dni robocze.
  7. Po wybraniu metody płatności „Szybkie płatności PayU” oraz Twojego banku, zostanie wyświetlone podsumowanie zamówienia. Kliknij przycisk „Przejdź do płatności”.
    plan_konta5
  8. Zaznacz akceptację regulaminu transakcji płatniczej PayU i kliknij przycisk „Akceptuję”.
    plan_konta6
  9. Kliknięcie przycisku „Akceptuję”, spowoduje otwarcie strony WWW, na której będziesz mógł dokonać płatności (zostaniesz przekierowany na stronę wybranego banku lub płatności kartą).
  10. Po poprawnym zakończeniu transakcji, zostaniesz ponownie przekierowany do Panelu klienta, na którym zobaczysz potwierdzenie przyjęcia płatności. Twoje zamówienie będą oczekiwało teraz na realizację wysłanej płatności.