O wszelkich najważniejszych zdarzeniach związanych z Twoim kontem możesz zostać powiadomiony za pośrednictwem odpowiedniej wiadomości e-mail i/lub SMS. Ustawienia dotyczące powiadomień (np. jakie powiadomienia oraz kiedy mają zostać wysyłane) możesz zmienić za pośrednictwem Panelu klienta.
Aby zmienić ustawienia powiadomień:
- Zaloguj się w Panelu klienta do Twojego konta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Znajdź sekcję „Ustawienia” w dolnej części ekranu i kliknij przycisk „Raporty i powiadomienia”.
- Na ekranie zostanie wyświetlony formularz, który pozwala określić jakie dokładnie powiadomienia oraz w jakim momencie chcesz otrzymywać. Po prawej stronie ekranu należy wpisać adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego, które będą służyć do odbierania powiadomień.
- Kliknij przycisk „Zapisz”, aby zapisać wprowadzone zmiany.