W Panelu klienta dostępny jest moduł kalendarza, który pozwala zarządzać wydarzeniami. Możesz samodzielnie dodawać odpowiednie zdarzenia i dzięki temu tworzyć określony plan działania.
W kalendarzu możesz ponadto znaleźć:
- informacje o generowanych dokumentach (np. faktury VAT, dokumenty PRO-FORMA),
- informacje na temat własnych zdarzeń, które utworzyłeś i dodałeś do kalendarza,
- oraz inne informacje księgowe,
Pamiętaj, że możesz skorzystać z wyszukiwarki, która pozwala znaleźć odpowiednie zdarzenia na podstawie wpisanych przez Ciebie słów kluczowych.
Aby wyświetlić moduł kalendarza:
- Zaloguj się w Panelu klienta do Twojego konta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Znajdź sekcję „Narzędzia” (dolna część ekranu) i kliknij przycisk „Kalendarz”.
- Na ekranie zostanie wyświetlony moduł kalendarza.
Za pomocą przycisku „Dodaj zdarzenie” możesz dodać dowolne własne zdarzenie do kalendarza. Możesz w ten sposób planować spotkania oraz inne operacje. Dwukrotne kliknięcie kursorem myszki na dowolnym dniu, spowoduje rozpoczęcie dodawania nowego zdarzenia. - Po lewej stronie ekranu w sekcji „Znajdź zdarzenie” możesz skorzystać z wyszukiwarki zdarzeń.
- Za pomocą sekcji „Pobierz faktury” (lewa strona ekranu) możesz pobrać przygotowaną paczkę wybranych dokumentów (w postaci plików PDF lub archiwum ZIP), które zostały utworzone w wybranym okresie czasu.
- W dolnej części ekranu znajdziesz też sekcje: „Moje wydarzenia” oraz „Informacje księgowe”, w których będziesz mógł m.in. sprawdzić wykaz ostatnio dodanych zdarzeń związanych z Twoim kontem.