Za pośrednictwem Panelu klienta możesz dodać listę klientów, z którymi przeprowadzasz transakcje. Podczas tworzenia kolejnych dokumentów (np. faktur VAT, dokumentów PRO-FORMA) będziesz mógł skorzystać z danych klientów, których zapisałeś na swojej liście. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak dodać nowego klienta do systemu.

Nowego klienta możesz dodać również podczas tworzenia nowego dokumentu (np. faktury VAT). Wystarczy, że w odpowiednich polach wpiszesz dane klienta i utworzysz dokument. Spowoduje to zapisanie danych wprowadzonego klienta w systemie.

Aby dodać nowego klienta:

  1. Zaloguj się w Panelu klienta do Twojego konta.
  2. Na wyświetlonym ekranie znajdź sekcję „Klienci” i kliknij przycisk „Dodaj klienta”.
    dodaj-klienta
  3. Wypełnij wyświetlony formularz:
    • W sekcji „Dane firmy” wpisz podstawowe dane Twojego klienta, np. nazwę firmy, NIP, REGON. Kliknij przycisk „Wyświetl więcej”, aby móc uzupełnić dodatkowe informacje, np. telefon, fax, adres strony WWW.
      dodaj-nowego-klienta
      Dane klienta, który posiada NIP EU należy dodawać w taki sam sposób jak innych klientów. Wystarczy, że w polu „NIP” podasz poprawny numer NIP EU klienta, np. DE 1234567890.
    • W sekcji „Adres firmy” uzupełnij dane adresowe nowej firmy.
      adres-firmy
    • W sekcji „Inne” uzupełnij wyświetlone pola.
      klient-inne
  4. Kliknij przycisk „Zapisz”, aby utworzyć nowego klienta w systemie.
    przycisk_zapisz