W Panelu klienta dostępny jest moduł kalendarza, który pozwala zarządzać wydarzeniami. Możesz samodzielnie dodawać odpowiednie zdarzenia i dzięki temu tworzyć określony plan działania.

W kalendarzu możesz ponadto znaleźć:

  • informacje o generowanych dokumentach (np. faktury VAT, dokumenty PRO-FORMA),
  • informacje na temat własnych zdarzeń, które utworzyłeś i dodałeś do kalendarza,
  • oraz inne informacje księgowe,

Pamiętaj, że możesz skorzystać z wyszukiwarki, która pozwala znaleźć odpowiednie zdarzenia na podstawie wpisanych przez Ciebie słów kluczowych.

Aby wyświetlić moduł kalendarza:

  1. Zaloguj się w Panelu klienta do Twojego konta.
  2. Znajdź sekcję „Narzędzia” (dolna część ekranu) i kliknij przycisk „Kalendarz”.
    kalendarz
  3. Na ekranie zostanie wyświetlony moduł kalendarza.
    kalendarz2

    Za pomocą przycisku „Dodaj zdarzenie” możesz dodać dowolne własne zdarzenie do kalendarza. Możesz w ten sposób planować spotkania oraz inne operacje. Dwukrotne kliknięcie kursorem myszki na dowolnym dniu, spowoduje rozpoczęcie dodawania nowego zdarzenia.
  4. Po lewej stronie ekranu w sekcji „Znajdź zdarzenie” możesz skorzystać z wyszukiwarki zdarzeń.
    znajdz-zdarzenie
  5. Za pomocą sekcji „Pobierz faktury” (lewa strona ekranu) możesz pobrać przygotowaną paczkę wybranych dokumentów (w postaci plików PDF lub archiwum ZIP), które zostały utworzone w wybranym okresie czasu.
    pobierz-faktury
  6. W dolnej części ekranu znajdziesz też sekcje: „Moje wydarzenia” oraz „Informacje księgowe”, w których będziesz mógł m.in. sprawdzić wykaz ostatnio dodanych zdarzeń związanych z Twoim kontem.