Za pośrednictwem Panelu klienta możesz dodać listę klientów, z którymi przeprowadzasz transakcje. W każdej chwili możesz zweryfikować obecną listę klientów i w razie potrzeby zmodyfikować lub usunąć nieaktualne wpisy. Możesz także przypisywać konkretnych klientów do grup, aby ułatwić odnalezienie konkretnego klienta w przyszłości.
Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak utworzyć oraz usunąć grupę klientów.
Aby utworzyć grupę klientów:
- Zaloguj się w Panelu klienta do Twojego konta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Na wyświetlonym ekranie znajdź sekcję „Klienci” i kliknij przycisk „Grupy klientów”.
- Na wyświetlonym ekranie, w polu „Dodaj nową grupę” wpisz nazwę grupy, którą chcesz utworzyć. Po kliknięciu przycisku „Dodaj”, nowa grupa klientów zostanie utworzona.
Nową grupę klientów możesz też utworzyć podczas operacji tworzenia nowego klienta. Wystarczy, że w sekcji „Inne” wpiszesz nazwę tworzonej grupy w polu „Grupa”. Nowy klient utworzony w ten sposób zostanie automatycznie przypisany do utworzonej grupy.
Jak usunąć grupę klientów?
- Zaloguj się w Panelu klienta do Twojego konta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Na wyświetlonym ekranie znajdź sekcję „Klienci” i kliknij przycisk „Grupy klientów”.
- Na wyświetlonym ekranie zaznacz te grupy klientów, które chcesz usunąć. Po kliknięciu przycisku „Usuń” i potwierdzeniu operacji, wybrane grupy klientów zostaną usunięte.