Za pośrednictwem Panelu klienta możesz przeglądać listę wszystkich Twoich klientów. Dzięki tej funkcji możesz bardzo szybko znaleźć wybranego klienta, np. w celu modyfikacji jego danych.

Jak przeglądać listę klientów w Panelu klienta?

  1. Zaloguj się w Panelu klienta do Twojego konta.
  2. W sekcji „Klienci” kliknij przycisk „Lista klientów”.
    lista-klientow
  3. Na ekranie zostanie wyświetlona lista wszystkich Twoich klientów. W każdej chwili możesz dodać lub usunąć wybranego klienta z systemu.
    lista-klientow22
  4. Wyświetlona lista podzielona jest na następujące kolumny:
    • L.p. – czyli liczba porządkowa.
    • Nazwa – wyświetla nazwy klientów. Kliknij nazwę wybranego klienta, aby wyświetlić szczegóły.
    • NIP – wyświetla numery NIP klientów.
    • Adres – wyświetla adresy poszczególnych klientów (np. adres, kod pocztowy).
    • Data dodania – wyświetla datę dodania klientów do systemu.
    • Akcje – wyświetla dostępne akcje, które możesz wykonać na wybranym kliencie, np. edytuj, usuń.
  5. W dolnej części ekranu znajdziesz narzędzie służące do filtrowania wyświetlonej listy klientów. Dzięki temu narzędziu możesz zdefiniować warunki, na których podstawie zostanie wyświetlona odpowiednia lista klientów (np. z wybranej jednej miejscowości). Po zdefiniowaniu filtrów należy kliknąć przycisk „Filtruj”.
    lista-klientow23