Kontaktowy adres e-mail dla Twojego konta możesz zmienić w każdej chwili za pomocą Panelu klienta. Kontaktowy adres e-mail konta stosowany jest do bezpośredniego kontaktu z Tobą, np. w sprawie zmiany hasła lub innych tematów powiązanych z Twoim kontem.

  1. Zaloguj się w Panelu klienta do Twojego konta.
  2. Znajdź sekcję „Ustawienia” w dolnej części ekranu i kliknij przycisk „Ustawienia konta”.
    ustawienia-konta
  3. Na wyświetlonej stronie znajdź sekcję „Konto” i następnie w polu „Email” zmień adres e-mail dla Twojego konta.
    zmiana_email2
  4. Kliknij przycisk „Zapisz”, aby zapisać wprowadzone zmiany.
    przycisk_zapisz
WAŻNE! Kliknij tutaj, jeśli chcesz zmienić adres e-mail, z którego wysyłane są e-faktury do Twoich klientów.